Koncz Zsuzsa: "Ez egy fura dolog"

– A YouTube-on az egyik koncertfelvétele előtt ezt mondta: „Nem beszélek könnyen, meg nem beszélek szívesen magamról, ezért nem könnyű nekem manapság, amikor mindenki kitárulkozik”. De azt bizonyára tudja, hogy akik szeretik, a generációja tagjaitól kezdve egészen a fiatalokig – mert a koncertjein azt tapasztaltam, hogy a közönség nagyon vegyes életkorú – a művészete mellett, ezért is tisztelik? Hiszen a magatartásával képvisel valami olyasmit, amit egyre kevesebben, és ami – általában is, nemcsak a rajongói körében – sokak számára nagyon szimpatikus.

– Ez egy fura dolog, de valóban úgy érzem, hogy nekünk a közönségemmel, illetve azokkal, akik kedvelik a dalaimat, van egy külön „szerződésünk” arról, hogy a magánügyeim azok tényleg magán ügyek. Ezért ők nem is várják el tőlem, hogy beszéljek róluk. És nem én vagyok az egyetlen a magyar művész-világban, aki nem címlapokon válik, vagy házasodik, temet és szül. Sajnálom, de úgy látszik, hozzám közelebb állnak József Attila költeményei, mint a bulvár. Nem vagyok az extrémitások híve sem, bár elismerem: az általános ingerküszöbünket ma már inkább Lady Gaga szörnyűséges jelmezei érik el, mint a megzenésített versek. Pedig ő jó művész, és kár, hogy ilyen őrültségeket művel ahelyett, hogy zenélne. Értem én, hogy nagy a tülekedés a pályán, és a közönség figyelmét nehéz elnyerni, de nekem ez akkor sem tetszik. Vannak, akik mindenféle hülyeséget kitalálnak, hogy ezt az érdeklődést megkapják. Nekik viszont üzenem: a háromperces világhír, amit így szereznek, az pontosan három percig is tart. Engem más dolgok foglalkoztatnak, más az ízlésem, az értékrendem. Ezt az én közönségem elfogadja tőlem és ezért én nagyon hálás vagyok neki. - válaszolta az énekesnő 2012-ben a szegedma kérdésére.

Koncz Zsuzsa kiadványok, érdekességek ITT.

Lájk lent, ha kedveled Koncz Zsuzsa előadását.